Masz możliwość dodania kontaktów swoich znajomych - a po zalogowaniu możesz wysyłać kartki do uprzednio dodanych osób bez pamiętania ich emaila. Dodatkowo funkcja przypominajka - przypomni Ci o najważniejszych wydarzeniach: takich jak imieniny, urodziny Twoich bliskich i znajomych. Po zalogowaniu się możesz także dodawać własne kartki i życzenia. Będziesz miał także możliwość dodawania własnej muzyki i wysyłania jej z ekartkami.
Kartki może dodawać każdy użytkownik posiadający konto w serwisie. Po zalogowaniu wystarczy z lewego menu wybrać link Dodaj kartkę. Wszystkie kartki wstawione przez użytkowników znajdują się w kategorii Wasze Kartki
Po zalogowaniu się na swoje konto z lewego menu wybieramy link: Dodaj życzenia. W kolejnym okienku wybieramy w jakiej kategorii chcemy wstawić życzenia i wpisujemy ich treść.
Tak można! Za wyjątkiem kategorii wasze kartki. Jednak posiadając swoje konto masz większe możliwości i dostęp do wielu przydatnych funkcji.
Nie, nie ma takiej możliwości. Jedynie administrator serwisu ma możliwość podglądu danych.
Nie! Kartki wysyłane na adres email są bezpłatne.
Jeśli kartki nie dochodzą możliwe są dwie przyczyny. 1. Został błędnie wpisany adres e-mail. 2. Kartka mogła trafić do adresata do skrzynki SPAM. W tym celu proszę o zwrócenie się do adresata aby odblokował adres e-mail serwisu ekarteczka.pl
Najprawdopodobniej potrzebne jest zainstalowanie pakietu QuickTime - iTunes. Pobierz go tutaj http://www.apple.com/pl/quicktime/
Niestety na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości. Kartki wysłane i odebrane są usuwane co kilka miesięcy automatycznie.
Aby usunąć konto trzeba się zalogować do panelu konta/dane konta, na dole jest ramka usuń konto/ Proszę kliknąć i kontynuować według wskazówek.
Nie pamiętasz hasła? Nic się nie stało. W takim przypadku możesz skorzystać z formularza przypomnienie hasła. Formularz ten znajduje się pod adresem: http://ekarteczka.pl/haslo.php
Powody mogą być dwa. Jednym z nich chwilowe przeciążenie serwisu - więc należy odświeżyć stronę. Jeśli odświeżenie strony nie pomogło - widocznie wpisany został zły adres emaila (adresata)- który prawdopodobnie nie istnieje.
Prawdopodobnie ktoś wysłał do Ciebie kartkę ponad 60 dni temu - a ty dopiero teraz ją odbierasz. Serwis automatycznie usuwa kartki, które nie zostały przeczytane w ciągu 60 dni od ich wysłania.
W pierwszej kolejności sprawdź w swojej skrzynce pocztowej czy email z serwisu z ekartkami nie znajduje się przypadkiem w folderze SPAM. Jeśli nie ma wiadomości w folderze SPAM, skontaktuj się z nami po przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.