Dzisiaj jest wtorek 16 lipiec - 197 dzień roku, do końca pozostało 168 dni.
Imieniny: Dzierżysław, Benedykt, Faust, Stefan, Eustacjusz, Eustachy, Andrzej, Marika, Dzierżysław, Carmen
  • Hasło:
  • Zapamiętaj mnie
NASI PARTNERZY

KATEGORIE

Kartka dnia
SZYBKIE MENU

STATYSTYKI
FAQ
  1. Co mi da założenie konta?
  2. Czy mogę dodać własną kartkę do serwisu?
  3. Czy mogę dodać własne życzenia do serwisu ?
  4. Czy można wysyłać kartki bez zakładania konta ?
  5. Czy rejestrując się w serwisie moje dane widzą inni użytkownicy?
  6. Czy wysyłanie kartek jest płatne?
  7. Dla czego nie dochodzą kartki do Adresata ?
  8. Dla czego nie słychać muzyki w kartkach?
  9. Jak mogę usunąć odebrane i wysłane kartki.
  10. Jak usunąć konto ?
  11. Nie pamiętam hasła
  12. Podczas wysyłania kartki wyskoczył komunikat "nie można wysłać kartki"
  13. Wyświetla się informacja: "Kartka o podanym kodzie nie istnieje"
  14. Założyłem konto ale nie otrzymałem kodu aktuwującego.

  1. Co mi da założenie konta?  Do góry

    Masz możliwość dodania kontaktów swoich znajomych - a po zalogowaniu możesz wysyłać kartki do uprzednio dodanych osób bez pamiętania ich emaila. Dodatkowo funkcja przypominajka - przypomni Ci o najważniejszych wydarzeniach: takich jak imieniny, urodziny Twoich bliskich i znajomych. Po zalogowaniu się możesz także dodawać własne kartki i życzenia. Będziesz miał także możliwość dodawania własnej muzyki i wysyłania jej z ekartkami.

  2. Czy mogę dodać własną kartkę do serwisu?  Do góry

    Kartki może dodawać każdy użytkownik posiadający konto w serwisie. Po zalogowaniu wystarczy z lewego menu wybrać link Dodaj kartkę. Wszystkie kartki wstawione przez użytkowników znajdują się w kategorii Wasze Kartki

  3. Czy mogę dodać własne życzenia do serwisu ?  Do góry

    Po zalogowaniu się na swoje konto z lewego menu wybieramy link: Dodaj życzenia. W kolejnym okienku wybieramy w jakiej kategorii chcemy wstawić życzenia i wpisujemy ich treść.

  4. Czy można wysyłać kartki bez zakładania konta ?  Do góry

    Tak można! Za wyjątkiem kategorii wasze kartki. Jednak posiadając swoje konto masz większe możliwości i dostęp do wielu przydatnych funkcji.

  5. Czy rejestrując się w serwisie moje dane widzą inni użytkownicy?  Do góry

    Nie, nie ma takiej możliwości. Jedynie administrator serwisu ma możliwość podglądu danych.

  6. Czy wysyłanie kartek jest płatne?  Do góry

    Nie! Kartki wysyłane na adres email są bezpłatne.

  7. Dla czego nie dochodzą kartki do Adresata ?  Do góry

    Jeśli kartki nie dochodzą możliwe są dwie przyczyny. 1. Został błędnie wpisany adres e-mail. 2. Kartka mogła trafić do adresata do skrzynki SPAM. W tym celu proszę o zwrócenie się do adresata aby odblokował adres e-mail serwisu ekarteczka.pl

  8. Dla czego nie słychać muzyki w kartkach?  Do góry

    Najprawdopodobniej potrzebne jest zainstalowanie pakietu QuickTime - iTunes. Pobierz go tutaj http://www.apple.com/pl/quicktime/

  9. Jak mogę usunąć odebrane i wysłane kartki.  Do góry

    Niestety na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości. Kartki wysłane i odebrane są usuwane co kilka miesięcy automatycznie.

  10. Jak usunąć konto ?  Do góry

    Aby usunąć konto trzeba się zalogować do panelu konta/dane konta, na dole jest ramka usuń konto/ Proszę kliknąć i kontynuować według wskazówek.

  11. Nie pamiętam hasła  Do góry

    Nie pamiętasz hasła? Nic się nie stało. W takim przypadku możesz skorzystać z formularza przypomnienie hasła. Formularz ten znajduje się pod adresem: http://ekarteczka.pl/haslo.php

  12. Podczas wysyłania kartki wyskoczył komunikat "nie można wysłać kartki"  Do góry

    Powody mogą być dwa. Jednym z nich chwilowe przeciążenie serwisu - więc należy odświeżyć stronę. Jeśli odświeżenie strony nie pomogło - widocznie wpisany został zły adres emaila (adresata)- który prawdopodobnie nie istnieje.

  13. Wyświetla się informacja: "Kartka o podanym kodzie nie istnieje"  Do góry

    Prawdopodobnie ktoś wysłał do Ciebie kartkę ponad 60 dni temu - a ty dopiero teraz ją odbierasz. Serwis automatycznie usuwa kartki, które nie zostały przeczytane w ciągu 60 dni od ich wysłania.

  14. Założyłem konto ale nie otrzymałem kodu aktuwującego.  Do góry

    W pierwszej kolejności sprawdź w swojej skrzynce pocztowej czy email z serwisu z ekartkami nie znajduje się przypadkiem w folderze SPAM. Jeśli nie ma wiadomości w folderze SPAM, skontaktuj się z nami po przez formularz kontaktowy dostępny na stronie.

Regulamin | Kontakt | Polityka Cookies

.:: Copyright © 2009-2019 ekarteczka All Rights Reserved. Powered ekarteczka.pl ::.N
54.81.220.239 -> czas generowania strony: 0.103239059448 sek.
[Polecamy] Kartki | Kartki Walentynkowe

statystyka